Levering

Bestelling plaatsen

Via onze website kunt u eenvoudig complete lichtstraten en losse dakbeglazing-profielen bestellen. Onze website geeft direct de prijs weer en vervolgens kunt u het product in uw winkelwagen plaatsen. Heeft u meerdere producten nodig die precies hetzelfde zijn? U kunt naast de bestelknop het aantal verhogen of verminderen. Tevens kunt u meerdere verschillende producten in uw winkelmandje plaatsen en daarna uw bestelling afronden.

Wilt u het product afhalen of op locatie laten bezorgen? Laat u de lichtstraat monteren door Woutlichtstraten, met of zonder dakdekker? U kunt het aangeven bij het product en de prijs veranderd meteen, ter vergelijk.

Bestelling annuleren of wijzigen

Wilt u, na het plaatsen van uw bestelling, iets wijzigen of annuleren?  Neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs/minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling binnen uiterlijk 14 dagen terugbetalen. 

Verzenden

Voor €150 excl. BTW bezorgen wij onze producten op de door u aangegeven locatie. U kunt er ook voor kiezen uw product(en) gratis af te halen bij onze vestiging in Hoevelaken.

Retourneren

U heeft de mogelijkheid om af te zien van uw online aankoop. U kunt de producten na ontvangst weer retour te sturen, mits dit producten zijn die niet voor u op maat zijn gemaakt. (Veel van onze producten worden speciaal voor u op maat gemaakt. Voor deze producten vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand.) Voor bestelde producten die niet voor u op maat gemaakt zijn, geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Nadat u aan ons heeft medegedeeld van de aankoop af te willen zien, heeft u nog 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. De producten dient u te retourneren naar onderstaand adres:

Woutlichtstraten
Zuiderinslag 8
3871 MR Hoevelaken

Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen op het vlak van kwaliteit en service, kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woutlichtstraten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”